Alla inlägg under september 2013

Av Julia Östborn - 30 september 2013 21:34

Har inte gjort något speciellt, var i skolan hade lite musik, biologi, slöjd och svenska och lite annat slutade klockan 3 då mamma hämtade upp mig vid skolan sen har jag kollar på tv nästan hela dagen hade huvudvärk och känns som jag snart kommer bli sjuk - inta alls kul .. Senare på kvällen gick jag med hunden en runda, skulle igentligen springa men hade inte alls lust så tar nog en runda imorgon måste även läsa fysik läxa som jag har till onsdag och bild prov som jag har tilll Torsadag , har inte alls tänkt på att träna på det och nu har jag slarvat bort häftet :/ letar vidare imorgon . På onsdag kanske jag ska till perstorp och rida där en gång till - hoppning, har inte bestämt mig än . Annars om jag skippar det tar jag nog in Primero och tränar han . Får se , ska lägga mig nu så jag kommer upp imorgon. Puss <3

Av Julia Östborn - 29 september 2013 20:20

Av Julia Östborn - 29 september 2013 17:36

Lekt med hundvalparna , fodrat hästarna och matat kaninerna. Ikväll kommer nya awkward ut , får INTE missa ;) denna veckan är fyll med prov och läxor så blir pluggvecka. Ska försöka springa lite denna veckan också även motionera hästarna lite ifall jag få tid över ..


Kommentera :*

Världens finaste, min bebis <3

Av Julia Östborn - 29 september 2013 10:44

Av Julia Östborn - 28 september 2013 14:22

Köpt en jacka på Zara - in love .
Väntar utanför stadium medans dom andra handlar skor.
Sen blir det Familia och köpa någon tröja och byxor ifall jag hittar något och sen ska vi in på city gross - handla middag och kanske hittar någon grimma eller något Annat till Primero <3

Av Julia Östborn - 28 september 2013 09:41

Godmorgon. Ska till väla snart eller i eftermiddag sen ikväll ska jag ta in min prins . Hörs :)

Av Julia Östborn - 27 september 2013 23:03

Super rolig kväll med sjukt roliga människor. Ni är bäst <3 imorgon ska jag träna Primero - nu säger jag Godnatt ..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards