Alla inlägg under september 2013

Av Julia Östborn - 22 september 2013 14:52

Sitter på en pizzeria i Höganäs. Har handlat en tröja och ett linne och leggins. Hörs

Av Julia Östborn - 21 september 2013 18:19

Familj kväll <3 har pratat lite med mamma om hästarna och vad jag vill. Kom fram Till att vi ska rida in Primero och hitta en tränare som jag kan börja träna för. Sen vill jag tävla, har alltid velat det. Imorgon ska jag på gudstjänt sen ska jag till höganäs - först till lager157 och köpa kläder sen till ett annat ställe. Sen plugga till provet - mindre kul. Blir väl att springa med. Jobba med kondisen .

Av Julia Östborn - 20 september 2013 21:11

Tog en kort bloggpaus. Hann inte blogg helt enkelt men ska försöka nu.

Va i skolan idag - hade matte idrott och lite annat tråkigt. Nu sitter jag och kollar idol- myyys <3

Denna helgen kommer bli ganska lung, ska plugga till ett prov på måndag som jag ska försöka få bra betyg på. Annars lung. Nästa helg blir det nog Ullared. Väla och hööks - shoppa in My <3 haha ;)

Ska nog börja på ridskola igen över vinter, känns sjukt kul att börja med hästarna igen. Så blir att shoppa mycket ridkläder nu ;)

Hörs

Bus ponny- mitt allt <3

Keeeevin ;) bäst

Av Julia Östborn - 18 september 2013 16:35

Sitter och väntar på syrran vid bussen, vi ska in i en ny affär som öppnats i örkelljunga - lillaparis, hört att där finns snygga kläder så varför inte ;) sen ska jag till perstorp och kolla när Fanny och belinda rider .

Av Julia Östborn - 18 september 2013 08:10

Precis vaknat, ligger i sängen och lyssnar på Mysik - ska snart gå upp. Hörs senare.

Verkligen tillbaka längta nu. Saknar det. Säker 35 grader och alla ligger vid poolen och badar och solar, lyssnar på musik från baren. Och här ligger jag i sverige med typ regn väder ute.

Av Julia Östborn - 17 september 2013 22:38

Min tid inom ridsporten har inte alltid varit självklar, jag har inte alltid varit säker på mina Beslut .mina hästar eller mig själv . Det är något jag älskar och jag alltid vill ha kvar i mitt liv - möjligheten att få ha en egen häst, för mig är det något stort. jag har Aldirg startat en häst. Bara tränings tävlat. Jag vill tävla, jag vill ha det samarbetet men hästen, utvecklas med den och kalla den min och dit ska vi komma <3

Primero ska hyras in på ett stall där vi har möjlighet till ridhus och belysning även en tränare för oss två. Han ska stå där till och börja med 1-2 månader. Andledningen Till att vi inte gör detta hemma är för att vi har inte ridhus eller belysning på vår paddock och det kan bli svårt att rida en unghäst där och då. Detta ska jag göra i vinter. Känner en tjej som har sin häst på andra stället, hon har hjälpt mig Rida in mina hästar innan.
Eller så skickar vi iväg honom och får tillbaka en inriden häst, men helst vill jag fixa detta själv.

Av Julia Östborn - 17 september 2013 16:45

Snart vinter och behöver nya ridkläder.. JH collectionen sjukt snygga kläder och saker till hästen. Finns i färgerna brun blå och guld. Tycker att allt är sjukt snyggt. I år är det JH's år, Allt jag ska ha ska vara det. Har ett par skor därifrån. Tipsar verkligen om det.

Dör så snygg.<3 big love

Av Julia Östborn - 17 september 2013 15:07

Sjukt mycket läxa denna veckan och nästa, prov inskrivna i kalendern och jag har missat mycket som jag får jobba ikapp med. När jag gjort proven och kommit ikapp så är det lite lugnare, men nu måste jag ta detta seriöst- betygen ska höjas betygmessigt minst 1 bokstav i minst 5-6 ämnen i höst. Mitt mål nu. Ikväll blir det springa och kanske se någon film och göra lite so. Har en matte diagnos jag ska göra i veckan också.. Men ligger bra till i matten. Ska snart hem. Brb ..

Asså 3 ord... Vi är sjuka :')

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards