Alla inlägg under september 2013

Av Julia Östborn - 9 september 2013 22:09

Av Julia Östborn - 9 september 2013 18:20

Åkte taxi till en annan strand idag, va där några gånger när jag va liten. Har typ snorklat och ridit en kamel- haha . Två dagar kvar ungefär innan vi åker hem. Längtar att komma tillbaka till plugget och ligga så långt bak i alla ämnen - kul ... Not :/ ska ner och äta nu. Det är sån grillkväll, iallfall godaste maten på hela veckan. Hörs

Av Julia Östborn - 8 september 2013 19:20

Ont i örat , hungrig och trött - har haft en bättre söndag ;) ska ner och äta nu imorgon blir det åka buss till ett annat hav och har inget internet där så kan inte uppdatera så mycket imorgon

Av Julia Östborn - 8 september 2013 08:43

Köpte internet som höll i en vecka och nu är det slut så får låna min mammas mobil att blogga på, bättre än inget alls. Men kommer inte ladda upp så många bilder eftersom dom är på min mobil och så. Men ska försöka med iallafall ett inlägg om dagen. Kanske hinner med två mobilen är ledig och vi är på hotellet. Ja igår va vi ute och handlade, köpte en hollister kofta typ mörkblå. Kommer lägga upp ett inlägg med allt jag köpt, när jag kommer hem till Sverige . Ska sola nu . Puss :*

Av Julia Östborn - 6 september 2013 13:44

Ligger och steker vid poolen ska nog göra det ett par timmar till, vill bli svart ... Nej men brunare iallafall ;) sen blir det duscha göra lite läxor så jag inte kommer så långt bak i alla ämnen efter det så äter vi nog och kollar på en show sen ut och handla, får se om jag köper något. Hörs <3

Av Julia Östborn - 6 september 2013 08:12

Tycker att ALLA ska läsa min systers blogg --> http://mobil.belindajohnsson.bloggplatsen.se/

Av Julia Östborn - 6 september 2013 07:49

Har precis ätit ska ner och steka nu ;)

[Bild]

Av Julia Östborn - 5 september 2013 22:27

Vill hem :( orkar inte vara här längre, behöver min syster. Kom och hämta mig, någon ?

[Bild]

Saknar min kille <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards