Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Julia Östborn - 7 augusti 2013 14:57

Cyklade till sjön, underbart väder.. Älskar sommaren. Och älskar livet :*

[Bild]

[Bild]

Av Julia Östborn - 7 augusti 2013 12:44

Sitter hemma hos min kusin och gör typ inget. Igår satt jag och laddade över jätte många bilder på mina förra ponnys från datan Till bloggen, sparade inlägget och inga bilder kom med :/ segt ju, men ni kommer såklart få se bilder på dom någon gång ;)
Idag blir det en Chill dag hemma .
Hoppas ni får en bra dag allihopa

Blue, saknar dig något enormt. Nu galopperar du på dom evigt gröna ängarna där inga spön eller sporrar finns. Love u <3

Av Julia Östborn - 7 augusti 2013 00:21

har så otroligt ont i huvudent, kan inte sova .. sitter och tänker på min ponny tid , saknar alla mina galma ponnys. tycker att ponny tiden är så otroligt viktig, liksom där allt börjar. Min första egna ponny. var en oinriden b-ponny som kanppt gick att fånga i hagen, nu är han världens snällaste, billy bus    gulla, mister , blue, rocky, dixon och redhot som jag fortfarnade riden men känns mer som en storhäst ;) alla som fått en stor plats i mitt hjärta , saknar dom så otroligt mycket och blue, Vila i fred himmlens vackraste stjärna och min prins   liten bildbom på dom:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards