Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Julia Östborn - 15 augusti 2013 19:20

Gått 1 mil snart med belinda och totto

Av Julia Östborn - 15 augusti 2013 14:31

har typ lite saker jag ska hinna med nu så det blir ett litet snappt inlägg, planerar de sista dagarna nu innan skolan  börjar,liskom saker jag måste få gjort nu när jag ändå har tid   


tycker att alla ska kolla på detta lilla filmklippet eller vad det nu är ;) såå otroligt fin häst och hela filmen är så mysig.. Drömhäst www.youtube.com/watch?v=Pib_Rk9AUzc 



Av Julia Östborn - 15 augusti 2013 00:32

En sak som jag är trött på är när folk tror dom är bättre än andra, när dom kränker andra med massa ord, personen själv har blivit kränkt innan och vet hur det känns att få sms efter sms eller anonyma elaka kommentarer tex. På ask
Ändå fortsätter man att skicka vidare orden, tror dom som säger de elaka sakerna att folk mår bra att få höra att man inte duger.? Eller nåt liknande.. Något annat är när folk inte kan så för vad dom gjort eller sagt. Dom kan inte sträcka på sig och ta ansvar för deras beteende utan bara blandar in andra.. Ibland är man bara helt trött på att få ett sms där en utsatt person söker uppmärksamhet.. Jag vet många person för det mesta tjejer i min ålder som inte orkar mer, dom skär sig på handleden varför vet jag inte,, varför straffar dom sig själva ? Mobbning är något som många blir utsatta för varje dag, varje dag får någon ett sms "du duger inte" "ingen behöver dig"
Jag vet inte riktigt hur det känns att sitta i den situationen att få en kränkande sms. Jag vet att jag duger och att någon behöver mig. Men det är inte alla som vet det.
Och dem fortsätter sparka på den som redan Ligger ..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards